״אינני רוצה לדבר אלא על הקולנוע. מדוע אדבר על משהו אחר? הקולנוע מאפשר לדבר על הכל.״

ז׳אן-לוק גודאר.

ברוכים הבאים לבלוג על כל מה שחם על המסך הקטן והגדול.

יחידת המתאבדים – Suicide Squad (2016)

תקציר העלילה :
צוות הפושעים בעלי כוחות העל הכי מסוכנים על פני האדמה, שעד כה היו כלואים בבתי סוהר ברחבי העולם, מגויס על ידי ארגון ממשלתי למשימה סודית. במידה ויצליחו לבצע את המשימה יקבלו את החנינה הנחשקת. ברגע שחברי הצוות מבינים שהבחירה בהם נועדה מראש לכישלון, עליהם להגיע להחלטה שתחרוץ את גורלם: האם לדבוק במשימה או לפעול לפי האינסטינקטים הבסיסיים שלהם ולדאוג רק לעצמם?

זה בין הסרטים האהובים עליי DC למרות שצפיתי בסרט החדש של יחידת המתאבדים והוא גם מדהים לא פחות., באופן כללי אני אוהבת את התכנים DC רק שאני לא מרבה לצפות בתכנים שלהם כמו שאני צופה בשל מארוול, אבל הסרט הזה תמיד תמיד יעשה לי טוב לא משנה כמה פעמים אני אצפה בו, וצפיתי בו באמת לא מעט פעמים מרוב שהוא כל כך טוב, נשים בצד לרגע את השחקנים שמככבים שם, ושבאמת לא יכלו לבחור קאסט יותר מושלם מזה. העלילה שלו פשוט כיפית, מצחיקה, מעניינת, הכל מהכל.
הסאונדטרק מרים לסרט הזה, הביקורות עליו לא טובות ומאוד קשות איתו, ובאמת שזה עניין של טעם, ובעיקר באיך באים לסרט הזה. הוא לא אמור להיות משהו עמוק מידי שצריך לגרום לצופה לחשוב או להתעמק יתר על המידה, אלא להנות, נטו.
ועבורי הוא בהחלט עשה את העבודה הזו. העברתי איתו לא מעט ערבים וגם לילות, כי הוא באמת כיפי ומהנה, אני אהבתי שהסרט הזה לא דופק חשבון לאף אחד, הוא מטורלל בדיוק במידות הנכונות, כל אחד מהדמויות מביא את עצמו ומבטא את עצמו ובצורה טובה. כן, תראו – יש לו מידי פעם מעידות ונפילות אני לא אומרת שלא, זה לא המאסטר פיס של DC אבל אני חושבת שלא צריך לקחת את זה בכזו רצינות.. ולהנות ממנו פשוט.

ועכשיו לדמויות שאני אישית התחברתי ואהבתי לראות בסרט הזה.
הארלי קווין – שאותה כמובן מגלמת השחקנית המדהימה מרגו רובי הדמות האהובה עלי בסרט הזה באמת, כמה שהיא מעולה, ההומור שלה מדהים בעיניי, הכניסה של השחקנית לדמות יוצא דופן ומקצועי כל כך, אני יכולה להסתכל עליה באמת שעות אם לא ימים ולא יימאס לי, החוצפה שלה והשובבות שלה אלה הדברים ששבו אותי, היא בהחלט הדמות הכי כיפית בסרט הזה.
דדשוט – אותו מגלם לא אחר מ ויל סמית׳ שטוב מה אפשר באמת לומר על השחקן האגדי הזה ?! הוא משחק כל כך מעולה, והדמות שלו מצוינת, תמיד כיף לראות את השחקן על הזה על המסך, הרזומה שלו מרשים בהחלט, והוא גם בין השחקנים היותר אהובים עלי בתחום הקולנוע. ולא משנה באמת איזו דמות הוא ישחק הוא פשוט מדהים.
הג׳וקר – אותו מגלם ג׳ארד לטו טוב לדעתי צריך סוג של טירלול לא קטן כדי לשחק את הדמות של הג׳וקר, אני התחברתי ולא התחברתי לדמות הזו, יש בה משהו מעט קיצוני, משהו שהוא יותר מידי, אבל, בסופו של דבר כיף לצפות בו על המסך, לא אשקר בהחלט יש הנאה מסוימת בדמות שלו, והשחקן הזה יודע לעשות את העבודה, הוא משחק אותו מעולה.

בסופו של דבר – לא צריך לקחת את הסרט ברצינות יתר, זו דעתי בכל אופן, אני נהנתי מכל דקה ודקה, כי הסרט הזה באמת מעולה, יש בו גם כמות טובה של רגש לדעתי, מי שמצליח לראות את זה ולגשת לסרט בדרך הנכונה יהנה ממנו מאוד, ואני כמובן למי שלא הבין מכל החפירה המכובדת הזו, ממליצה מאוד על הסרט.


כתיבת תגובה

קצת עלי ועל הבלוג :)

שמי ליטל גלעם, וכתיבה היתה מאז ומתמיד מקום המפלט שלי.
בשנה האחרונה מצאתי את עצמי יותר ויותר כותבת על התכנים בהם אני צופה, ומשתפת ברשתות החברתיות את חוויות הצפייה שלי, גם במסך הקטן וגם במסך הגדול.
כאן אתם תוכלו לקרוא את כל חוות הדעת שלי על הסרטים שהכי אהבתי, גם על הסדרות המדוברות שיצאו לאחרונה, וגם על נוסטלגיות שאני צופה בהם לראשונה. מקווה שתהנו מהקריאה ואני מזמינה אתכם גם לשתף את חוות הדעת שלכם לגבי התכנים.

אהבת את הבלוג? אפשר להנות גם מקבוצת הפייסבוק שלנו "קול הטלויזיה"

מעוניינים להישאר תמיד מעודכנים בכל מה שחם בטלוויזיה, ולקבל את עדכוני האתר למייל? כאן נרשמים!