״אינני רוצה לדבר אלא על הקולנוע. מדוע אדבר על משהו אחר? הקולנוע מאפשר לדבר על הכל.״

ז׳אן-לוק גודאר.

ברוכים הבאים לבלוג על כל מה שחם על המסך הקטן והגדול.

מלחמת הכוכבים – נקמת הסית׳.

תקציר העלילה :
לאחר 3 שנות מלחמה מול המשובטים, אובי ואן-קנובי הופך למפקד צבאות הרפובליקה ואילו בן חסותו הג׳דיי אנאקין סקייווקר מתפתה ומתחיל את מסעו אל עבר הצד האפל של הכוח, כאשר הוא מסכן את נישואיו ואת חייה של המלכה פאדמה אימדלה.

אתחיל ואגיד שמדובר באחד הסרטים היותר אהובים עליי בפרנצ׳ייז אם לא הכי אהוב עליי. אם להיות כנה אני נחשפתי לראשונה לפרנצ׳ייז הזה רק לפני שנה וחצי, ומאז התאהבתי בו יותר ויותר. צפיתי כמעט בכל הסרטים – למעט הטרילוגיה האחרונה – וגם בסדרות שיצאו, וברוב סדרות האנימציה. הסרט הזה יותר מכל סחט ממני המון דמעות, זה באמת מדהים איך אחרי כל השנים האלה שבהם לא הכרתי שום דבר ואף דמות הגעתי לחיבור ריגשי כזה גדול עם מרבית מהדמויות. אני מאוד מקווה שיהיה בכוחי לכתוב על שאר הסרטים שמידי פעם לפעם אני חוזרת ועושה צפייה מחודשת בהם. העלילה של הסרט הזה כתובה בצורה נהדרת ועשויה טוב, בין הסרטים היותר טרגדיים וכואבים שיצא לי לצפות בהם. צפיתי בו במתח מתחילתו ועד סופו, ופשוט כאבתי את כאבם של הדמויות. צפיתי לא מעט פעמים בסרט ולא פעם מצאתי את עצמי מהופנטת מכמה שהוא יפה, כל החלליות והגלקסיה היפנטו אותי, אני באמת אוהבת מאוד את דבר שקשור לחלל, וכאן זה עשוי נהדר. האפקטים מעולים גם הם והשחקנים, פשוט תענוג גדול לצפות בהם. למרות הביקורות הלא כל כך טובות שקיבלו 2 הסרטים הקודמים גם אותם אני אהבתי, אבל בהחלט לא ברמה שהתאהבתי בסרט הזה. יש בו סצנות קרב נהדרות שחזרתי עליהם מספר רב של פעמים. ואם אתם שואלים אותי הכל עובד בצורה נהדרת כאן. זו תמיד תהיה בין חוויות הצפייה היותר עוצמתיות שהיו לי. אני אוהבת שסרטים מביאים אותי לחיבור כזה עמוק עם הסיפור ועם הדמויות זה בין הדברים שיותר חשובים לי בסרט או סדרה שאני צופה בהם, אני ידועה כבחורה די אמוציונלית כשזה קשור בדברים שאני מושקעת בהם ריגשית, לכן מדובר בסרט מאוד אהוב עלי..

לסיכום – מבאס אותי מעט שלקח לי כל כך הרבה זמן להגיע ולהכיר את היקום המדהים הזה – אבל עדיף מאוחר מאשר אף פעם כנראה, ובאשר לסרט הזה, כנראה שהוא יישאר עוד הרבה זמן בין סרטי מלחמת הכוכבים היותר אהובים עלי, כזה שאני תמיד ארצה לצפות בו שוב ושוב. כי הוא סרט מעולה שמספר סיפור טרגדי בצורה נפלאה.


כתיבת תגובה

קצת עלי ועל הבלוג :)

שמי ליטל גלעם, וכתיבה היתה מאז ומתמיד מקום המפלט שלי.
בשנה האחרונה מצאתי את עצמי יותר ויותר כותבת על התכנים בהם אני צופה, ומשתפת ברשתות החברתיות את חוויות הצפייה שלי, גם במסך הקטן וגם במסך הגדול.
כאן אתם תוכלו לקרוא את כל חוות הדעת שלי על הסרטים שהכי אהבתי, גם על הסדרות המדוברות שיצאו לאחרונה, וגם על נוסטלגיות שאני צופה בהם לראשונה. מקווה שתהנו מהקריאה ואני מזמינה אתכם גם לשתף את חוות הדעת שלכם לגבי התכנים.

אהבת את הבלוג? אפשר להנות גם מקבוצת הפייסבוק שלנו "קול הטלויזיה"

מעוניינים להישאר תמיד מעודכנים בכל מה שחם בטלוויזיה, ולקבל את עדכוני האתר למייל? כאן נרשמים!