״אינני רוצה לדבר אלא על הקולנוע. מדוע אדבר על משהו אחר? הקולנוע מאפשר לדבר על הכל.״

ז׳אן-לוק גודאר.

ברוכים הבאים לבלוג על כל מה שחם על המסך הקטן והגדול.

המנדלורי – עונה שלישית – פרק בכורה – ללא ספוילרים.

הנה הגיע הרגע שהרבה מאוד מעריצים חיכו לו! אם לדייק, הם חיכו לו שנתיים וחצי. כתבתי זאת מספר פעמים אבל למי שפספס.ה אכתוב זאת שוב.
ההמתנה עבורי היתה קצרה יותר, אני נחשפתי לראשונה ליקום של מלחמת הכוכבים אי שם בסוף שנת 2021. לפני כן לא הכרתי שום דבר, לא ראיתי אף סרט ולא הכרתי אף דמות – טוב נו חוץ מוויידר שאותו אין יצור חי שלא מכיר – אבל בעקבות המלצתו של חברי הטוב נחמן, התחלתי בפרויקט מלחמת הכוכבים צפיתי ב 9 סרטים וכמעט בכל הסדרות – למעט המורדים – ומה אני אגיד לכם, זו אהבה ממבט ראשון! כי הדבר הראשון שצפיתי בו לפני הסרטים היתה העונה הראשונה של המנדלורי ומשם קפצתי להשלים את הסרטים ואז חזרתי לצפות בעונה השניה. החיבור הרגשי שנוצר אצלי לפרנצ'ייז הזה באמת גדול, אבל מי ששבה את ליבי מהשניה הראשונה הוא כמובן גרוגו הקטן! אז בניגוד למעריצי הפרנצ'ייז האדוקים ההמתנה שלי היתה קצרה – יאיי לי -.

בכל מקרה, פרק הבכורה של העונה השלישית שוחרר היום, ופתחתי את הבוקר באמת בהתרגשות שיא לאחר שאתמול סיימתי שבועיים של צפייה חוזרת ב 2 העונות הקודמות כולל 3 הפרקים האחרונים של הסדרה "הספר של בובה פט". העלילה של העונה השלישית ככול הנראה תעסוק בכוכב מנדלור. בטריילר הראו לי את כוונותיו של מנדו ללכת לכוכב. ואני חייבת לומר לכם שאני מאוד מאוד מסוקרנת לראות איך העלילה תיבנה סביב זה.



קודם כל אתחיל ואגיד שאם נכנסתם ב 10 בבוקר לשירות ולא ראיתם את הפרק החדש נמצא שם, הסירו דאגה מליבכם זו לא היתה תקלה רק אצלכם אלא אצל כולם. הפרק עלה באיחור לשירות, הבא לא נשכח שאצלינו זו לא האפליקציה המקורית של דיסני אז הדבר הזה היה די צפוי האמת.
אז, איך היה הפרק אתם רוצים לדעת? האם הוא שומר על רמתן של הפרקים מהעונות הקודמות?
ובכן, תרשו לי לומר לכם שהפרק הזה היה כל מה שהייתי צריכה היום! הפתיחה של הפרק גרמה לי להתקף גיקאזם, ומרוב שהסצנה היתה מדהימה חזרתי עליה לא פחות מ 3 פעמים! זו פתיחה נהדרת לעונה חדשה. ואין, לא יעזור, המנגינה של מנדו תעלה לי חיוך על הפנים בכל פעם שאשמע אותה! שמעתי אותה כל כך הרבה פעמים במהלך השבועיים האחרונים ולמרות זאת, היה לי צמרמורת ששמעתי אותה שוב בפרק החדש.
הפרק עצמו מדהים, אין לי מילה אחרת לתאר את זה. כל ההמתנה הזו ללא ספק היתה משתלמת! לראות את הצמד הזה מנדו וגרוגו היתה חוויה מהנה כל כך, דמות האבא בהחלט נדבקה בפדרו פסקל ומתאימה לו מאד! הפרק מספק לא מעט אקשן שעשוי מצוין ומהנה. וכמובן איך אפשר בלי סצנת חלל מדהימה!
הכל בפרק הזה היה מושלם מבחינתי, אני חושבת שאין מעריץ אחד של הסדרה שלא יבוא על סיפוקו. אני כבר מצפה לפרקים הבאים וכבר רואה את זה שעד רביעי הבא אני אחרוש על הפרק הראשון עוד הרבה פעמים.
בהזדמנות זו אני אציין שככול הנראה לא תהיה ביקורת מתגלגלת על הסדרה ואחזור לכתוב עליה רק כאשר העונה תגיע לסיומה. אז עד אז, מקווה שנקבל עונה מדהימה שיהיה הרבה מה לדבר עליה.


כתיבת תגובה

קצת עלי ועל הבלוג :)

שמי ליטל גלעם, וכתיבה היתה מאז ומתמיד מקום המפלט שלי.
בשנה האחרונה מצאתי את עצמי יותר ויותר כותבת על התכנים בהם אני צופה, ומשתפת ברשתות החברתיות את חוויות הצפייה שלי, גם במסך הקטן וגם במסך הגדול.
כאן אתם תוכלו לקרוא את כל חוות הדעת שלי על הסרטים שהכי אהבתי, גם על הסדרות המדוברות שיצאו לאחרונה, וגם על נוסטלגיות שאני צופה בהם לראשונה. מקווה שתהנו מהקריאה ואני מזמינה אתכם גם לשתף את חוות הדעת שלכם לגבי התכנים.

אהבת את הבלוג? אפשר להנות גם מקבוצת הפייסבוק שלנו "קול הטלויזיה"

מעוניינים להישאר תמיד מעודכנים בכל מה שחם בטלוויזיה, ולקבל את עדכוני האתר למייל? כאן נרשמים!