״אינני רוצה לדבר אלא על הקולנוע. מדוע אדבר על משהו אחר? הקולנוע מאפשר לדבר על הכל.״

ז׳אן-לוק גודאר.

ברוכים הבאים לבלוג על כל מה שחם על המסך הקטן והגדול.

אבוט אלמנטרי – עונה ראשונה.

תקציר:
עלילת הסדרה עוקבת אחר קבוצת מורים מסורים ומנהלת אחת. למרות שהסיכויים נגדם, הם נחושים בדעתם לעזור לתלמידים שלהם להצליח בחיים, ועל אף שהם דלים גם במספר וגם בתקציב, הם אוהבים את מה שהם עושים, גם אם הם לא אוהבים את היחס המאוד לא מזהיר של ועד ההוראה המחוזי כלפי חינוך ילדים.

היום סיימתי את העונה הראשונה של "אבוט אלמנטרי" ובאמת שלא חשבתי שאני ככה אהנה מהסדרה. הפרקים הראשונים היו חמודים אבל ככול שהפרקים התקדמו הסדרה הלכה והשתפרה ממש, אתמול נשאבתי לבינג' רצוף והיום צפיתי בפרק האחרון של העונה. היא מאוד מזכירה לי את "משפחה מודרנית" אבל לדעתי עשויה יותר טוב. רוב הדמויות נהדרות, במיוחד שריל לי ראלף שמגלמת את דמותה של ברברה, היא לגמרי ה-כוכבת מבחינתי בסדרה הזו, שחקנית מדהימה שלא נמאס ממנה אף פעם. הדמות של המנהלת היא ככול הנראה הדמות הפחות אהובה עלי, אפשר לומר אפילו שבכלל לא אהבתי את הדמות שלה, מבינה מה ניסו לעשות עם הכתיבה של הדמות שלה אבל היא פשוט לא עברה לי בגרון. הסדרה מעבירה בצורה נהדרת את הרקע האישי של הדמויות ומצליחה לשלב את זה עם העלילה הבית ספרית בצורה מצוינת ועל הדרך מצליחה בחלקים מסוימים גם לרגש מאוד. חשבתי שאתקל כאן בדמויות שטחיות ורדודות ובאמת הופתעתי לטובה, לא רק מהדמויות אלא גם מהעלילה עצמה שהיא קלילה ומציגה את הצד של המורים בבית הספר. פחות רואים כאן את הילדים ולא הרגשתי איזשהו חיסרון בזה, היא מצליחה לשבות את הלב גם בלי לדחוף את המתיקות של הילדים. המבטים שלהם למצלמה הם פרייסלס ולמרות שזה לא דבר חדש בכלל וכבר ראינו את זה כל כך הרבה פעמים זה נהדר לראות את זה כאן. זו לא בדיוק סדרה שגרמה לי לצחוק בקולי קולות, אפשר לספור ביד אחת את כמות הפעמים שבאמת צחקתי מהקטעים בסדרה אבל היא מהנה מאוד, מרעננת, וכיף לסיים איתה את היום.

לסיכום – אם אתם חובבי ז'אנר הקומדיה ועדיין לא צפיתם בסדרה הנפלאה הזו, אני בהחלט ממליצה לכם, כרגע יש 2 עונות לסדרה שזמינות בדיסני פלוס, ולמרבה המזל הסדרה חודשה לעונה שלישית! אז ברשותכם אני הולכת להמשיך לעונה השניה שעל פי הביקורות עד כה אף מתעלה על העונה הראשונה.


כתיבת תגובה

קצת עלי ועל הבלוג :)

שמי ליטל גלעם, וכתיבה היתה מאז ומתמיד מקום המפלט שלי.
בשנה האחרונה מצאתי את עצמי יותר ויותר כותבת על התכנים בהם אני צופה, ומשתפת ברשתות החברתיות את חוויות הצפייה שלי, גם במסך הקטן וגם במסך הגדול.
כאן אתם תוכלו לקרוא את כל חוות הדעת שלי על הסרטים שהכי אהבתי, גם על הסדרות המדוברות שיצאו לאחרונה, וגם על נוסטלגיות שאני צופה בהם לראשונה. מקווה שתהנו מהקריאה ואני מזמינה אתכם גם לשתף את חוות הדעת שלכם לגבי התכנים.

אהבת את הבלוג? אפשר להנות גם מקבוצת הפייסבוק שלנו "קול הטלויזיה"

מעוניינים להישאר תמיד מעודכנים בכל מה שחם בטלוויזיה, ולקבל את עדכוני האתר למייל? כאן נרשמים!