״אינני רוצה לדבר אלא על הקולנוע. מדוע אדבר על משהו אחר? הקולנוע מאפשר לדבר על הכל.״

ז׳אן-לוק גודאר.

ברוכים הבאים לבלוג על כל מה שחם על המסך הקטן והגדול.

אקסטרפולציות – פרקים 1-3 – אפל טיוי.



צפיתי בשלושת הפרקים הראשונים של הסדרה החדשה מבית אפל טיוי, דרמה אנתולוגית שעוקבת אחרי ההתחממות הגלובלית והאסונות שפוקדים את כדור הארץ, הסדרה מציגה את התרחישים דרך עיניהם של הדמויות, המחפשים תשובות תוך כדי התמודדות עם המציאות אליה הם נקלעו. הסדרה תכיל 8 פרקים, היום עלו 3 פרקים ראשונים לשירות.



אין ספק שבשנה האחרונה התכנים אשר מספקת אפל טיוי תופסים יותר ויותר תשומת לב, נכון לרגע זה זו כבר הסדרה השניה שאני צופה בה מתחילת השנה בשירות כשבשנה שעברה צפיתי ב 2 סדרות סך הכל בכל השנה.

הסדרה מתרחשת בעתיד הלא רחוק, הפרק הראשון נפתח בשנת 2037, והפרק אחריו ממשיך לשנת 2046, כל פרק מתמקד בשנה אחרת בעתיד. ומציג את התפתחות התרחישים לאורך הזמן ואת השפעותיה. הפרק הראשון טוב בעיני, וסיקרן אותי מספיק כדי להמשיך לפרקים שאחריו. הסדרה מלאה בקאסט מאוד מכובד, החל מקיט הרינגטון ועד למריל סטריפ הנהדרת. תוך כדי הצפייה בפרק הראשון כמעט חשבתי שהיא מבוססת על אירועים אמיתיים, הפרק מציג בצורה טובה ומסקרנת את ההשפעות החברתיות שיש לאירועים אלה, את ההשפעות הכלכליות, ואיך החברה מתמודדת – או מנסה לפחות – עם המצב. וזה מעט הזכיר לי את האירועים שאנחנו חווים בימים אלה במדינה שלנו, רק שזה לא על ההשלכות של ההתחממות הגלובלית.

שלושת הפרקים מעניינים, והם בהחלט תפסו את תשומת ליבי לאורך הצפייה בהם. השחקנים כמובן נהדרים כולם והעלילה מעניינת ושמרה אותי במתח מהפרק הראשון ועד לשלישי. הסיפורים של הדמויות מעניינים, אומנם יש לפרקים האלה קצב איטי, ודרוש סבלנות לאורך הצפייה, אבל לי זה לא הפריע. כי כאמור, הם מעניינים, והנושאים שהם עוסקים בהם מסקרנים.
אני מצפה כבר לראות את הפרקים הבאים, ושמחה שמצאתי סדרה טובה שהחליפה את הצפייה השבועית ב"פוקר פייס" שחששתי שתשאיר חלל ריק לאחר שהסתיימה בשישי שעבר.


כתיבת תגובה

קצת עלי ועל הבלוג :)

שמי ליטל גלעם, וכתיבה היתה מאז ומתמיד מקום המפלט שלי.
בשנה האחרונה מצאתי את עצמי יותר ויותר כותבת על התכנים בהם אני צופה, ומשתפת ברשתות החברתיות את חוויות הצפייה שלי, גם במסך הקטן וגם במסך הגדול.
כאן אתם תוכלו לקרוא את כל חוות הדעת שלי על הסרטים שהכי אהבתי, גם על הסדרות המדוברות שיצאו לאחרונה, וגם על נוסטלגיות שאני צופה בהם לראשונה. מקווה שתהנו מהקריאה ואני מזמינה אתכם גם לשתף את חוות הדעת שלכם לגבי התכנים.

אהבת את הבלוג? אפשר להנות גם מקבוצת הפייסבוק שלנו "קול הטלויזיה"

מעוניינים להישאר תמיד מעודכנים בכל מה שחם בטלוויזיה, ולקבל את עדכוני האתר למייל? כאן נרשמים!