״אינני רוצה לדבר אלא על הקולנוע. מדוע אדבר על משהו אחר? הקולנוע מאפשר לדבר על הכל.״

ז׳אן-לוק גודאר.

ברוכים הבאים לבלוג על כל מה שחם על המסך הקטן והגדול.

שלום מחר – Hello tomorrow.

זמינות: אפל טיוי.

תקציר העלילה:
בעולם רטרו-עתידני שבו יש מכוניות מעופפות. קבוצה של אנשי מכירות נודדים רוכלים ביחידות נופש בירח. ג'ק הוא איש מכירות כשרוני, שאמונתו בעתיד ורוד מעוררת השראה בעמיתיו לעבודה ומפיחה חיים בלקוחותיו הנואשים, אך בה בעת מאיימת לגרום לו ללכת לאיבוד בתוך החלום שהוא כה מאמין בו.

מדובר בסדרת פנטזיה/מד"ב עם פרמיס מאוד מבטיח. בפועל הסדרה חביבה ותו לא. אדגיש ואומר שאני לא סבלתי לאורך הצפייה בפרקים שלה עד כה, העלילה קלילה מאוד, וככול הנראה שהיא מהסדרות האלה שאין בעיה לשים אותה ברקע ולעשות דברים תוך כדי, אין בה משהו מתוחכם שדורש יותר מידי ריכוז, העלילה לרוב צפויה ואפשר להבין מהר מאוד לאן הדברים הולכים. במובן מסוים אני מרגישה שפספסו פה הזדמנות לעשות סדרה שיכלה להיות נהדרת, הרעיון מצוין, יש בה מקוריות אבל בפועל לא מימשו את הפוטנציאל שלה. אין יותר מדי עומק לדמויות וכמעט שלא אכפת לי מהן, ברגעים מסוימים אפשר להרגיש שהנה מגיעה הנקודה שבה הסדרה משתפרת אבל לא, היא עדיין נשארת בגדר סדרה חביבה שנחמד להעביר איתה את הזמן ולא יותר מזה. שלושת הפרקים הראשונים שלה עלו בבת אחת לשירות ולאחר מכן בכל שבוע פרק חדש.

אחרי הצפייה בשלושת הפרקים הראשונים החלטתי שהיא חביבה והוספתי אותה לרשימת הצפייה השבועית שלי, אבל ככול שהפרקים התקדמו לא הרגשתי צורך עז לצפות בפרק איך שהוא יוצא, אין לי שום חיבור רגשי לסדרה או לדמויות, ואם לומר את האמת באיזשהו מקום אני מרגישה מאוכזבת, כאחת שמאוד אוהבת את ז'אנר המד"ב ציפיתי שיהיה כאן משהו שהוא מעבר לרק חביב. הז'אנר הזה עצום ויכלו לפתח אותו בסדרה הזו ולהביא אותו למקומות נפלאים אבל במקום זה בחרו ללכת על כתיבה עצלנית. העונה עדיין לא הגיעה לסיומה ונשארו עוד 3 פרקים שאני אישית מאוד בספק שיצליחו להרים אותה. אחד היתרונות שיש לה הוא שהאורך הממוצע של הפרקים הוא חצי שעה, כך שלא מדובר בסדרה עם פרקים ארוכים ומייגעים.

לסיכום – מדובר בסדרה שהרעיון שלה מצוין, אבל ברמת הביצוע נופלת. היא קלילה וחביבה ולא דורשת יותר מידי ריכוז.


כתיבת תגובה

קצת עלי ועל הבלוג :)

שמי ליטל גלעם, וכתיבה היתה מאז ומתמיד מקום המפלט שלי.
בשנה האחרונה מצאתי את עצמי יותר ויותר כותבת על התכנים בהם אני צופה, ומשתפת ברשתות החברתיות את חוויות הצפייה שלי, גם במסך הקטן וגם במסך הגדול.
כאן אתם תוכלו לקרוא את כל חוות הדעת שלי על הסרטים שהכי אהבתי, גם על הסדרות המדוברות שיצאו לאחרונה, וגם על נוסטלגיות שאני צופה בהם לראשונה. מקווה שתהנו מהקריאה ואני מזמינה אתכם גם לשתף את חוות הדעת שלכם לגבי התכנים.

אהבת את הבלוג? אפשר להנות גם מקבוצת הפייסבוק שלנו "קול הטלויזיה"

מעוניינים להישאר תמיד מעודכנים בכל מה שחם בטלוויזיה, ולקבל את עדכוני האתר למייל? כאן נרשמים!