״אינני רוצה לדבר אלא על הקולנוע. מדוע אדבר על משהו אחר? הקולנוע מאפשר לדבר על הכל.״

ז׳אן-לוק גודאר.

ברוכים הבאים לבלוג על כל מה שחם על המסך הקטן והגדול.

סיטדל – Citadel ביקורת עונה.

זמינות: אמזון פריים.

תקציר העלילה:
הסדרה עוקבת אחר צמד המרגלים מייסון ונדיה, שעבדו בארגון הסודי “סיטדל”. לאחר שהארגון אשר שמר על בטחון העולם הושמד על ידי קבוצת נבלים מסתורית בשם “מנטיקור”, השניים מוצאים עצמם במחבוא וללא זכרון לגבי זהותם.



אז אמזון שפכה 300 מיליון דולר על הסדרה הזו, שאותה הפיקו כמובן לא אחרים מאשר האחים רוסו. הכוכבים הראשיים שהם ריצ'ארד מאדן, ופריאנקה צ'ופרה כמובן גם מוסיפים את חלקם המכובד, אבל השאלה הנשאלת היא, האם היה שווה את ה 300 מיליון דולר האלה ? ובכן, התשובה שלי לשאלה הזו היא מעט מורכבת, כי היא כן ולא.
ואני אתחיל קודם כל מהלא. אין בסדרה הזו יותר מידי עומק, אם אתם שואלים אותי היא לוקחת את עצמה יותר מידי ברצינות. היא מנסה להתחכם אבל לא מצליחה כל כך. וכשהיא מנסה להפתיע היא נכשלת כישלון נחרץ. כל דבר שהיה אמור להיות טוויסט מעניין או הפתעה לא באמת הפתיע אותי וצפיתי לו מראש. כך שבפן הזה, אני מעט מאוכזבת. דבר נוסף שדי קשור גם לכל החלק של הטוויסטים העלילתיים האלה הוא שיש יותר מידי מזה. אני הרגשתי שמנסים לדחוף לי בכוח תפניות עלילתיות ובאיזשהו שלב זה התחיל להעיק. כמו כן, יש לאורך הפרקים כמה חלקים שהם די קרינג'ים ולא הגיוניים שאפילו גרמו לי לצחוק מרוב שהם היו הזויים בעיניי. קבוצת הנבלים בסדרה היא נחמדה אבל לא שאפתנית במיוחד כך שמידי פעם מצאתי אותה שטחית למדי.

אבל – ופה אני מגיעה לחלק החיובי – כסדרת אקשן, היא מספקת את הסחורה. מה שאומר, שאם אתם חובבים של אקשן טהור, הסדרה הזו היא בשבילכם, יש בה סצנות אקשן מהטובות שראיתי על המסך לאחרונה, והסדרה הזו מספקת אסקפיזם, שזה גם יתרון. השחקנים כפי שציינתי הם חלק נוסף ששווה את הכסף שנזרק על הסדרה. כל רגע ורגע שלהם על המסך היה מהנה מאוד. הכימיה בניהם מצוינת. יש כל מיני קפיצות בין זמנים לאורך הפרקים, הם היו עשוים טוב ולא היה עומס שלהם. כן הייתי ממליצה לא לשטוף כלים או לקפל כביסה במהלך הצפייה בסדרה כי מאוד מהר אפשר לפספס דברים בה.

לסיכום – אל תגיעו עם ציפיות גבוהות אליה, כסדרת אקשן היא חמודה, מספקת סצנות מצוינות והשחקנים רובם נהדרים. אבל כאמור, היא לוקחת את עצמה יותר מידי ברצינות ויש לה לא מעט בעיות.


כתיבת תגובה

קצת עלי ועל הבלוג :)

שמי ליטל גלעם, וכתיבה היתה מאז ומתמיד מקום המפלט שלי.
בשנה האחרונה מצאתי את עצמי יותר ויותר כותבת על התכנים בהם אני צופה, ומשתפת ברשתות החברתיות את חוויות הצפייה שלי, גם במסך הקטן וגם במסך הגדול.
כאן אתם תוכלו לקרוא את כל חוות הדעת שלי על הסרטים שהכי אהבתי, גם על הסדרות המדוברות שיצאו לאחרונה, וגם על נוסטלגיות שאני צופה בהם לראשונה. מקווה שתהנו מהקריאה ואני מזמינה אתכם גם לשתף את חוות הדעת שלכם לגבי התכנים.

אהבת את הבלוג? אפשר להנות גם מקבוצת הפייסבוק שלנו "קול הטלויזיה"

מעוניינים להישאר תמיד מעודכנים בכל מה שחם בטלוויזיה, ולקבל את עדכוני האתר למייל? כאן נרשמים!