״אינני רוצה לדבר אלא על הקולנוע. מדוע אדבר על משהו אחר? הקולנוע מאפשר לדבר על הכל.״

ז׳אן-לוק גודאר.

ברוכים הבאים לבלוג על כל מה שחם על המסך הקטן והגדול.

אסוקה – פרק שלישי – מכיל ספויילרים.

הפוסט הבא יכיל ספויילרים לפרק החדש של אסוקה שעלה הבוקר (30.8) לדיסני פלוס.
כך שאם עדיין לא צפיתם בפרק – זו הנקודה לצאת מהפוסט. מכאן והלאה הקריאה באחריותכם בלבד.

_____________________________________________________________________________________

כפי שכתבתי פעמים רבות בעבר, הקונספט של פרקים קצרים מאוד מאכזב אותי. לא רק שמדובר בפרקים קצרים אלא גם העונות מכילות מספר פרקים קטן.
הפרק החדש של ׳אסוקה׳ מדהים בעיניי. ואני באמת לא רציתי שהוא יגמר.
מבחינתי רגע השיא של הפרק הזה זה סצנת הקרב בחלל שמתחילתה ועד סופה היתה לא פחות ממושלמת. בביקורת הקודמת כתבתי כמה קשה לי עם הדמות לייב אקשן של אסוקה. הדעה הזו אומנם לא השתנתה הרבה בפרק אחד בלבד אבל אני בהחלט חושבת שאסוקה היתה מדהימה בפרק הנפלא הזה. רוזריו דוסון מגלמת את הדמות בצורה באמת נפלאה, בלי קשר למלחמת הכוכבים אני מאוד אוהבת את השחקנית שגם שיחקה ב׳׳דרדוויל׳׳ וההופעה שלה שם מדהימה לא פחות מב׳אסוקה׳.
אין משהו יותר מלהיב אותי מסצנות חלל משובחות – והפרק הזה מספק כמות יפה של אקשן חלל שגרם לי לצפות בסצנה הזו עוד פעמיים לאחר שסיימתי את הצפייה בפרק. בין הדברים שיותר אהבתי בסצנת החלל הזו היתה שלמרות כל המתח שהיה בין סאבין לאסוקה בפרקים הקודמים שיתוף הפעולה של שניהן ביחד בפרק הזה היה תענוג צרוף לעיניים. וכמובן היציאה של אסוקה מהחללית כדי להילחם בחלליות הקרב. כפי שציינתי סצנה מדהימה מתחילתה ועד סופה.

עוד שמחתי מאוד לראות בפרק את מון מוט׳מה – שהופתעתה הרשימה אותי וגרמה לי לחייך. הדמות שלה מצוינת והשחקנית גם היא עוד יותר מעולה. מה שכן, דעתי לגבי דמותה של סאבין מאוד מחולקת. קשה לא להשוות את הדמויות המצוירות לדמויות הלייב אקשן ובעוד שאני אוהבת את הדמות המצוירת שלה, כאן אני מוצאת את עצמי לא הכי מתרשמת ממנה, ובפרק הזה זה מאוד ניכר. אני יכולה להבין מדוע היא יותר הססנית ולא הכי בטוחה בעצמה אבל זה היה קצת יותר מידי בשבילי ברמה שבסצנה שאסוקה והויאנג אימנו אותה גלגלתי עיניים. אני באמת מקווה שיהיה איזשהו שינוי לטובה בדמותה בהמשך.

כפי שכתבתי בביקורת על שני הפרקים הראשונים של הסדרה, באופן אישי אני לא חושבת שחייב לעשות מרתון צפייה במצוירות כדי להבין את ׳אסוקה׳ הפרק הזה לא מכיל בתוכו הרבה רפרנסים לסדרות המצוירות אבל כן יש בו 2 דברים שצפייה במצוירות היה תורם לצפייה.
הראשון הוא להבין למה יש משמעות כל כך גדולה לחזרה של ט׳רון עבור הרה *ספוילר לסדרה המצוירת המורדים* הרה איבדה את קיינן במהלך המלחמה – שכן הוא אביו של ג׳ייסן הקטן ששואף להיות אביר ג׳דיי כמו אביו.
השני הוא – הפורגילים. מדובר ביצורים ענקיים הדומים לליוויתן. הם מופיעים בסדרה המורדים והופעתם הראשונה בלייב אקשן היתה בעונה השלישית של הסדרה ׳׳המנדלורי׳׳.
מעבר לשתי הנקודות האלה לא היו עוד רפרנסים משמעותיים לכן אחזור ואגיד שוב שעדיף אפילו לצפות בריקאפ מושקע של הסדרות המצוירות. 

לסיכומו של פרק – נהניתי מאוד מהצפייה של הפרק , ועד כה הסדרה מספקת את הסחורה – לפחות לדעתי – אני מצפה מאוד לבואו של ימי רביעי לצפות בפרקים החדשים שיוצאים ומסקרן אותי לראות את התפתחות האירועים בפרקים הבאים.


כתיבת תגובה

קצת עלי ועל הבלוג :)

שמי ליטל גלעם, וכתיבה היתה מאז ומתמיד מקום המפלט שלי.
בשנה האחרונה מצאתי את עצמי יותר ויותר כותבת על התכנים בהם אני צופה, ומשתפת ברשתות החברתיות את חוויות הצפייה שלי, גם במסך הקטן וגם במסך הגדול.
כאן אתם תוכלו לקרוא את כל חוות הדעת שלי על הסרטים שהכי אהבתי, גם על הסדרות המדוברות שיצאו לאחרונה, וגם על נוסטלגיות שאני צופה בהם לראשונה. מקווה שתהנו מהקריאה ואני מזמינה אתכם גם לשתף את חוות הדעת שלכם לגבי התכנים.

אהבת את הבלוג? אפשר להנות גם מקבוצת הפייסבוק שלנו "קול הטלויזיה"

מעוניינים להישאר תמיד מעודכנים בכל מה שחם בטלוויזיה, ולקבל את עדכוני האתר למייל? כאן נרשמים!